social image

Во RADEK не нудиме само работа – нудиме кариера, развој и средина каде секој вработен се чувствува како важен дел од тимот. Ние сме водечка компанија за продажба на машини за обработка на дрво и метал, со два изложбени салони и магацини во Скопје и Белград, и постојано го шириме нашето присуство низ целиот Балкан и регионот.

Кај нас ќе работиш во професионална, но пријателска атмосфера, со огромни можности за развој и напредување. Тимот го градиме како семејство – секој вработен има поддршка, можности за напредок и простор да ги покаже своите идеи и способности. Веруваме дека успешен тим значи успешен бизнис.

Со секоја нова земја што ја освојуваме на пазарот, го прошируваме тимот и инвестираме во обука, современи услови и најсовремена технологија. Постојано сме во потрага по амбициозни луѓе кои сакаат развој и стабилна кариера.

ВРЕДНОСТИ НА КОМПАНИЈАТА

 ► Тимска работа – Тимот е нашата сила.
 
► Постојан развој – Секој вработен има можност да учи и напредува.
 
► Иновативност – Ги вреднуваме идеите и предлозите од сите вработени.
 ► Проширување на пазарот – Работиме регионално и гледаме глобално.

ШТО НУДИМЕ?

 ► Редовни и високо конкурентни примања.
 
► Можности за напредување без граници.
 
► Одлична работна атмосфера.
 
► Поддршка од искусен тим и ментори.
 
► Можности за професионален развој и напредување.
 
► Платени обуки и тренинзи.
 
► Современи работни услови.
Ако сакаш да работиш во фирма која константно расте и се шири, да бидеш дел од тим каде се почитуваат трудот и заложбата и да имаш можност да напредуваш и професионално и лично. Тогаш местото ти е кај нас!
Погледни ги нашите активни огласи или испрати ни отворена апликација – можеби токму ти си следниот член на тимот на RADEK.

АКТИВНИ ПОЗИЦИИ

АДМИНИСТРАТИВЕН РАБОТНИК

АДМИНИСТРАТИВЕН РАБОТНИК
Опис на работата:
► Административна поддршка при увоз, извоз и транспорт на производи (комуникација со шпедитер, следење пратки, подготовка на царинска документација итн)
► Подготовка на фактури, испратници, договори и друга соодветна документација
► Архивирање и одржување на документи
► Спроведување на секојдневни активности со цел постигнување на деловните цели
► Анализа на залихи на резервни делови, комуникација со добавувачи и планирање на набавка
► Поддршка на колегите во оптимизација на деловните процеси
► Други задачи согласно позицијата
Потребни квалификации:
Одлично познавање на англиски јазик
► Добро познавање на MS Office пакетот
► Возачка дозвола Б категорија
► Организираност и добри комуникациски вештини
► Одговорна, лојална и позитивна личност
► Подготвеност за учење и усовршување
Нудиме:
► Работа во современа канцеларија
► Позитивна и поддржувачка работна средина
► Можност за професионален развој и стекнување нови знаења
► Мотивиран тим и отворена комуникација
► Работа во професионална и растечка компанија
🕒 Работно време: Понеделник-Петок 09:00 - 17:00ч.
👉 Доколку си подготвен за нов предизвик и сакаш да станеш дел од тимот на RADEK, испрати го твоето CV на vrabotuvame@yahoo.com

ПРИДРУЖИ СЕ НА RADEK ТИМОТ

И започни да ја градиш својата кариера во стабилна и современа компанија, каде што се вреднуваат знаењето, посветеноста и тимскиот дух. Твојот следен чекор започнува тука.  👉 vrabotuvame@yahoo.com